שערוריה: החכי"ת הערבייה הביעה תמיכה ב"גוב האריות"

    נתי קאליש 2 Comment on שערוריה: החכי"ת הערבייה הביעה תמיכה ב"גוב האריות"

    לאחר ליל הקרבות בשכם, בו חוסלו מספר מחבלים מארגון הטרור הרצחני "גוב האריות", הייתה מי שבחרה דווקא להצטער על לכתם של צמאי הדם האלו | "שכם נפרדה היום מהשהידים שלנו" כתבה, ועוררה את זעם הימין

    מחבלים בשכם צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הלילה האחרון, לוחמי צה"ל, שב"כ וימ"מ פשטו על דירת מסתור בקסבה של שכם אשר שימשה כמעבדת מטענים של פעילים מרכזיים בתשתית הטרור "ערין אלוסוד" (גוב האריות) ופוצצו אותה. בפעילות נהרג ראש התשתית ודיע חוח, ומחבלים נוספים.

    חוליית הטרור הרצחנית הזו הייתה אחראית למספר פיגועי ירי שאירעו לאחרונה. בין היתר היא הייתה אחראית לפיגוע הירי בו נהרג לוחם צה"ל סמל-ראשון עידו ברוך ז״ל, היא זו ששילחה מחבל לפיגוע בתל אביב (שנמנע הודות לערנות שוטרים במקום) ולהנחת מטען הנפץ בתחנת הדלק בקדומים.

    אם חשבנו שחברי הכנסת הערבים מתנערים מהטרור, כנראה שטעינו. לאחר אירועי הלילה, חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן החליטה להביע את תמיכתה במחבלי גוב האריות.

    "שכם נפרדה היום מהשהידים שלנו, העם הפלסטיני שלנו נפרד מהשהידים שלו" כתבה החכי"ת. "ככל שהכיבוש מגביר את פשעיו
    ההתנגדות עלתה, שיעור חשוב בהיסטוריה של אנשים" הוסיפה.

    עם פרסום דבריה, מספר חכי"ם בימין, הגיבו בחריפות. "תקראו ותפיצו את דברי הפרידה של עאידה תומא סלימאן מהטרוריסטים שחוסלו אתמול ע״י צה״ל" הגיב ח"כ מיקי זוהר מהליכוד. "זה כל מה שעם ישראל צריך בשביל להצביע נכון, להצביע לימין. כל ממשלה ישראלית שתסמוך על נבחרי הציבור של הרשימות הערביות סופה לכישלון. העם היהודי חייב לשמור על עצמו ועל מדינתו כי לנו אין מדינה אחרת" כך זוהר.

    יו"ר ש"ס אריה דרעי, הגיב גם הוא על הדברים המקוממים: ״על תומכי הטרור הללו ומהללי השהידים, לפיד רוצה להישען ולהקים ממשלת שמאל מסוכנת. ‏ב-01 לנובמבר ז׳ בחשוון, חייבים ש״ס חזקה בכדי שנוכל להקים ממשלה לאומית חזקה בראשות נתניהו״ כתב דרעי.

    ח"כ גלית דיסטל אטבריאן, פרסמה גם היא תגובה לתמיכת הטרור של החכי"ת הערבייה: "עאידה תומא-סלימאן פירסמה תמיכה מפורשת במחבלי גוב האריות, אותם היא מכנה "השהאידים שלנו." הימנים שעומדים לבחור בממשלה שבה היא תככב נמצאים בליקוי מאורות. היא עומדת להשפיע הרבה יותר מאשר חילי טרופר הנחמד. והוא נחמד. מאוד נחמד. לא אומרת שלא נחמד. אבל הרעיון הציוני נחמד יותר".

    האלוף במיל' ח"כ יואב גלנט הגיב וכתב: "תומכת הטרור עאידה תומא סלימאן מבהירה את המצב: בעוד שבוע עם ישראל יכריע: ממשלה לאומית – ציונית בראשות הליכוד ונתניהו, או ממשלה ישראלית – פלסטינית בראשות לפיד יחד עם תומא סלימאן וחבריה".

    יו"ר מפלגת הציונות הדתית הגיב: "אי אפשר להילחם בטרור כשמקימים ממשלה עם תומכי טרור! זה או ממשלה של לפיד-גנץ עם תומכי טרור או ממשלת ימין על מלא ל-4 שנים".

    תגובה הגיעה גם מצידו של הפרשן הבכיר עמית סגל שכתב על דבריה: "ועל האנשים האלה לפיד מוכן להישען".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שמתם לב לתגובות של כל המפלגות ….
      בעוד שבוע יהיה ממשלה ימנית
      צריך ממשלה ימנית
      ש"ס חזקה כדי שנוכל לתמוך בנתניהו
      ועוד כמה תגובות פוליטיות
      אף אחד לא גינה בחריפות כמו שגינו את החיילים שתקפו את הערבי בחברון
      אף אחד לא חושב להשעות אותה מתפקידה בגלל שהיא תומכת בחברון
      צריך שמישהו במדינה הזו יתעשת ויעשה מעשים ולא שיחפש כיסא בממשלה בהסוואה של "אני יטפל בטרור"

    2. 1

      איך יש אנשים כאלה בכנסת? אני לא עשיתי צבא ולא מקבלים אותי בכל מיני עבודותץ כנראה שאם הייתי תומך טרור היה לי יותר סיכוי